FAQ DANVA-arrangementer
Find svar på de mest almindelige spørgsmål ved bestilling af DANVA-arrangementer.
Find svar på de mest almindelige spørgsmål ved bestilling af DANVA-arrangementer.
Betaling skal ske indenfor 14 dage netto fra fakturadatoen.
Ja, fakturaer i papirform pålægges et gebyr på 45 kr., mens elektroniske fakturaer sendt pr. mail er gebyrfrie.
Hvis et DANVA-arrangement aflyses eller flyttes, vil alle tilmeldte deltagere modtage en e-mail om ændringen ca. 2 uger før arrangementets oprindeligt planlagte start. Vi anbefaler at holde øje med din e-mail for eventuelle opdateringer omkring dit specifikke arrangement.
Ja, for arrangementer, hvor antallet af tilmeldinger overstiger det maksimale antal pladser, oprettes der en venteliste. Hvis en plads bliver ledig, vil personer på ventelisten blive kontaktet i den rækkefølge, de blev tilføjet listen.
Ja.
Har du bestilt et 2-dages kurser gælder følgende regler for afbestilling:
Har du bestilt et dagsarrangementer gælder følgende regler for afbestilling:
Ja.
Hvis du ikke ønsker overnatning ved tilmelding til et DANVA-arrangement og meddeler dette pr. mail ved tilmeldingstidspunktet, fratrækker vi 600 kr. af kursusprisen. Dette tilbud giver fleksibilitet for dem, som foretrækker at arrangere deres egen overnatning.
Du kan tilmelde dig via DANVAs hjemmeside under sektionen "Arrangementer". Efter tilmelding modtager du en bekræftelse via e-mail.
DANVA udsteder et kursusbevis til deltagere efter udvalgte kursers afslutning.
Kontakt bla.bla.
DANVA behandler dine personoplysninger i overensstemmelse med gældende lovgivning og deres privatlivspolitik. Formålet inkluderer administration af din relation til DANVA, opfyldelse af anmodninger om produkter eller tjenester, og tilpasning af kommunikation.
For spørgsmål vedrørende persondatabehandling, kan du kontakte DANVAs persondataansvarlige via persondatahenvendelse@danva.dk eller telefon 7021 0055.